Lease de nye iPhone 15 og få masser af fordele med i aftalen

Leaser I de nye iPhone 15, får I ikke alene de bedste arbejdsredskaber til jeres medarbejdere. Med leasing via TDC Erhverv Tools får jeres virksomhed en række fordele. Fra enkel administration, økonomisk overblik og fleksibilitet til høj datasikkerhed.


Kontakt mig

Kampagnetilbud

*Forudsætning og indhold: TDC Erhverv Tools udbydes i samarbejde med 3stepIT A/S. Priseksempel: Løbetid 24 mdr, minimum ordreværdi DKK 200.000, kræver positiv kreditgodkendelse. Leasingydelsen er udregnet på baggrund af dagens rente, hvorfor den endelige leasingydelse kan variere. I perioden mellem anskaffelse - hvorved forstås godkendt levering og frem til lejeperiodes startdato beregnes en forholdsmæssig leasingafgift.​ Der tages forbehold for prisfejl og udgåede produkter. Vilkår i forhold til kampagnen: Kun tilgængelig for erhvervskunder i Danmark. Selve leasingaftalen skal være underskrevet senest 31. december 2023. Enheder som er omfattet tilbuddet skal være leverancegodkendt inden d. 28. Februar 2024. 3stepIT’s generelle vilkår og betingelser er gældende. 3stepIT forbeholder sig retten til at tilbagetrække kampagnen til enhver tid.​

iPhone 15

En opgradering fra alle vinkler

De 4 nye modeller tilbyder alt fra nye materialer og designs, de mest avancerede chips til dato til et nyt kamerasystem til de nye iPhones. Og et kæmpe skridt mod at gøre alle Apple produkter CO2 neutrale i 2030.

TDC ERHVERV TOOLS

Device Lifecycle Management, som frigør ressourcer, giver overblik og skaber tryghed i alle faser knyttet til håndtering af devices og udstyr.

Effektiv Device Lifecycle Management er vigtig for enhver organisation, hvis medarbejdere er afhængige af mobile devices til at understøtte det daglige arbejde.

Flere og flere vælger derfor at outsource hele eller dele af opgaven til en ekstern samarbejdspartner - eksempelvis TDC Erhverv. Ved at implementere best-practises i de forskellige faser i håndteringen af jeres devices, sikrer vi jer effektiv håndtering, overblik over jeres omkostninger – og at alle devices bliver udskiftet på en ansvarlig og sikker måde.

Se mere

Services knyttet til indkøb, forsikring og dag-til-dag håndtering af udstyr

Finansiering, kontantkøb og forsikring af udstyr

Indkøb, klargøring og udskiftning af udstyr

Reparation af defekt udstyr 


Opdatering af sikkerheds-software og sletning ved udskiftning

Værktøjer, som letter jeres administration og giver jer overblik

Understøttelse af software-management

Portal til bestilling af devices og udstyr

Asset Management System med overblik og status på devices