Hjælp

Selvbetjening – sådan gør du

Kort introduktion til TDC Selvbetjening

Med TDC Selvbetjening Erhverv kan du administrere dine kommunikationsløsninger ét sted. Du får overblik over forbrug og fakturaer. Du kan administrere abonnementer, spærre/bestille simkort og meget mere. Se filmen og få en kort introduktion til dine fordele.

Gå til Selvbetjening


Din første velkomst

Når du logger på TDC Selvbetjening Erhverv første gang, møder du en velkomstside, hvor du kan få en rundtur i selvbetjeningsuniverset og de funktioner, du kan gøre brug af. Har du ikke prøvet siderne før, anbefaler vi, at du bruger et par minutter på at blive fortrolig med mulighederne.

Derefter er forsiden din faste startside, hvor du kan tilgå de forskellige funktioner enten midt på selve siden eller i den overskuelige menu til venstre.

Forsiden viser også din seneste aktivitet og de konto- eller kundenumre, du senest har besøgt. Du kan klikke på konto- eller kundenummeret på de tilknyttede medarbejdere og fakturaer og hurtigt få de ønskede oplysninger.


Virksomhedssiden               

  • Se den variable del af din virksomheds forbrug – totalt og i detaljer

  • Se en abonnementsoversigt

  • Se status på igangværende og de senest afsluttede ordrer

  • Tjek dine virksomhedsoplysninger – CVR-nr., kontaktpersoner osv.

  • Se rabataftaler

Konto- og Kundenummersiderne

  • Opret nye abonnementer

  • Tjek forbrug på alle abonnementer

  • Se fakturaer og kontobevægelser, hent fakturaer i pdf-format til udskrift

  • Bestil rapporter på fx fakturerede ydelser, forbrug med rabat mm.

  • Se status på igangværende og afsluttede ordrer

  • Rediger oplysninger om din virksomhed som betalingsadresse, kontaktpersoner mm.

Medarbejdersiden

  • Se medarbejderens forbrug af data, tale og sms

  • Rediger abonnementet

  • Se simkortnummer, pukkode – skift simkort 

  • Se medarbejderens modelmodel og IMEI-nummer

  • Køb/tilmeld ekstra tjenester til abonnementet

  • Se status på igangværende og afsluttede ordrer

  • Rediger brugernavn

  • Spær nummer/ophæv spærring

  • Skift ejer


Søg og spar kostbar tid

Med søgefunktionen på forsiden af TDC Selvbetjening Erhverv kan du søge på tværs af alle virksomhedens abonnementer og aftaler med TDC og spare kostbar tid. Hvis du holder musen oven over det lille spørgsmålstegn, får du tips til din søgning.

Efter en søgning får du en oversigt med resultatet. Alt efter typen af søgning kan du sortere i resultatet via overskrifterne og vælge en bruger eller konto fra listen ved at trykke på Vælg. 


  • Hvordan logger jeg ind i selvbetjening Erhverv?

    Har du allerede et log-in til Selvbetjening Erhverv og blot ønsker at logge ind, kan du gøre det via nedenstående link.

    Log ind i Selvbetjening Erhverv her
    Opdateret 10.07.2018 06.41
  • Har du glemt din adgangskode eller dit brugernavn til selvbetjening Erhverv?

    Har du glemt dit brugernavn eller adgangskode, har du mulighed for at få tilsendt nyt enten via sms eller e-mail.

    Få tilsendt dit brugernavn eller din adgangskode her
    Opdateret 20.02.2018 02.30
  • Hvordan bestiller jeg adgang til selvbetjeningen?

    Som erhvervskunde kan du få adgang til selvbetjening af alle abonnementer, der er registreret under din virksomheds CVR-nummer hos TDC Erhverv.

    For at få adgang til Selvbetjening Erhverv skal din virksomhed først bestille et log-in og vælge en administrator. Med et log-in til Selvbetjening Erhverv, får administratoren adgang til alle virksomhedens data og kan ligeledes oprette nye brugere til virksomhedens konto i Selvbetjening Erhverv.

    Bestil adgang her
    Opdateret 10.07.2018 06.39
  • Får du en fejlmeddelelse i Selvbetjening Erhverv?

    Af og til oplever vi desværre problemer med Selvbetjening Erhverv, og at der kommer en meddelelse om, at der er opstået en fejl. I disse situationer kan problemet ofte afhjælpes ved, at du lukker alle dine browservinduer, og logger på Selvbetjening igen.

    Hvis du fortsat oplever at der kommer en fejlmeddelelse i Selvbetjening Erhverv, kan du ringe til Kundeservice på 8080 0160, hvorefter de vil fejlmelde problemet.
    Opdateret 20.02.2018 02.30