Til dig der er telefoniansvarlig i jeres virksomhed og har adgang til jeres Selvbetjening og Azure-portalen
Opret gruppe i Azure AD
1. LOG PÅ PORTAL.AZURE.COM MED EN KONTO, DER HAR ROLLEN GLOBAL ADMINISTRATOR
2. FIND AZURE ACTIVE DIRECTORY OG KLIK PÅ DEN
![Viser Azure services hvor man blandt andet kan finde Azure Active Directory](http://images.ctfassets.net/xdjn5af12be6/5MaubdrOH5dLC1fOJSvdkk/f9148a9960df1e78fe2c9c7dfd412dfe/Azure_Active_Directory.png)
3. VÆLG GROUPS OG VÆLG + NEW GROUP
![Viser inde i Azure Active Directory at man skal væge New group for at oprette en ny gruppe](http://images.ctfassets.net/xdjn5af12be6/50d3kV6ZXsJqIPp696Tiik/924bad5a10985c644c6f70b09178844f/New_group.png)
4. VÆLG OFFICE 365 UNDER GROUP TYPE
I Group name giver du gruppen et sigende navn - det kan fx være TDC Erhverv Teams Telefoni. Du kan eventuelt også give gruppen en beskrivelse under Group description.
Membership type skal være Assigned.
![Viser hvad man skal udfylde for Membership type Microsoft Azure](http://images.ctfassets.net/xdjn5af12be6/1H10BVLi6NHHBq0noEfvqT/d2c73c3fb41c09b1b1f92ee1b5dce033/Membership_type_Microsoft_Azure.png)
5. VÆLG TIL SIDST CREATE
![Create knap inde i Azure Active Directory](http://images.ctfassets.net/xdjn5af12be6/4eObzJaxx8qm2QiduHCe7X/05c56f414404bb5cee4b03f6421d0778/Create.png)
Du er gruppen oprettet og optræder i listen over grupper.
Tilføj medarbejdere til gruppen
Bemærk: Når du tilføjer en medarbejder til en gruppe, får de automatisk en e-mail om det. Dette kan du vælge at informere dine kolleger om på forhånd, så de ikke undrer sig over e-mailen, eller du kan - hvis I har PowerShell-kompetencer i jeres organisation - slå det fra.
1. TILFØJ NYE MEDARBEJDERE
For at tilføje medarbejdere til gruppen, klikker du først på den i listen.
![Tilføj nye medarbejdere i gruppen Microsoft Azure](http://images.ctfassets.net/xdjn5af12be6/7Eri5ROf8eFXvSq7t8HaW5/4dd389c59cd4a279c5e9b922a1694527/Tilf_j_til_gruppen_Microsoft_Azure.png)
2. VÆLG MEMBERS OG + ADD MEMBERS
![Viser hvor man tilføjer "member" medarbejder](http://images.ctfassets.net/xdjn5af12be6/jSqJRyCIDkePFx77lDGlA/a867e908e07a0b31ea4c80c50a5c2128/Add_member.png)
3. VÆLG MEDARBEJDERE TIL GRUPPEN
Så søger du efter og klikker på de medarbejder, som du ønsker at tilføje til gruppen, i vinduet ude til højre.
![Viser Add member "medarbejder" drop-down liste](http://images.ctfassets.net/xdjn5af12be6/1F9BZmRQOMLxZMldOjLlaJ/a608be7d4168328b8ca5e150a20ca8b9/Add_member_liste.png)
Når du klikker på en medarbejder, tilføjes vedkommende til listen Selected items.
Når listen indeholder alle de medarbejdere, som du ønsker at tilføje til gruppen, klikker du på Select.
![Viser "Select" knappen til tilføjelse af medarbejdere](http://images.ctfassets.net/xdjn5af12be6/6e5RgfL04K1wmIPbXCfZQh/7873674aebdf853dddc055710fd57bee/Select.png)
Nu er medarbejderne tilføjet til gruppen, så du kan tildele dem Teams telefoni i jeres Selvbetjening.