X

Klage

Bemærk

Disse sider er til dig som erhvervskunde. Er du privat- eller Yousee-kunde, bør du i stedet kontakte Yousee. Vi beklager ulejligheden.

En fair klagebehandling

I TDC har vi fokus på at levere produkter af høj kvalitet og behandle vores kunder fair og ordentligt. Helst ville vi undgå klager, men vi må erkende, at vi ikke er perfekte.

Sitet her guider dig igennem, hvis du har en oplevelse med TDC, du ikke er tilfreds med.

Hvis du ønsker at klage 

Har du en klage, skal du ringe eller skrive til TDC, eller bruge vores elektroniske klageformular. Hvis du skriver til os, træffer TDC som udgangspunkt afgørelse i sagen senest 3 måneder efter, at klagen er indgivet.

Brug vores klageformular

Når du benytter klageformularen, er du sikker på at vi får de oplysninger, vi har brug for, når vi skal behandle din klage.

Skriv en mail

I stedet for klageformularerne kan du benytte disse adresser til at sende en mail. Få gode råd til hvad klagen skal indeholde i Hvad skal der stå i klagen?

Send din klage med posten

Ønsker du at sende klagen pr. brev skal det ske til denne adresse. Få gode råd til hvad klagen skal indeholde i Hvad skal der stå i klagen?

TDC Kundeambassadører
Klingenberg 16
B 7-K-10
5000 Odense C

Er du ikke tilfreds med afgørelsen? 

Hvis du ikke er tilfreds med TDC's afgørelse, og hvis din klage vedrører abonnement på teletjenester - fx klager over regningen eller TDC's vilkår - kan du klage til:
Teleankenævnet
Axeltorv 6, 3th
1609 Kbh. V
Telefon: 33 18 69 00
www.teleanke.dk
Teleankenævnet behandler alle tvister mellem forbrugere og teleselskaber om abonnement på teletjenester.

Hvis du ikke er tilfreds med TDC's afgørelse, og hvis din klage vedrører tv, indholdstjenester eller varer (fx mobil-telefoner, tv, film, musik eller ringetoner) kan du klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Telefon: 41 71 50 00
www.forbrug.dk

Hvis du er statsborger i en anden EU-medlemsstat end Danmark, kan du klage via EU-Kommissionens online klageportal på siden:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Ved indgivelse af klage skal du angive vores e-mailadresse tdc@tdc.dk.

Få hjælp til at løse problemet 

I vores kundecenter på nettet kan du få hjælp til at løse en lang række problemer, f.eks. med mailopsætning, hastighed og internetforbindelsen.

Du kan også vælge at ringe til kundeservice, skrive et brev eller sende en e-mail. Find kontaktoplysninger

Du er altid velkommen til at kontakte kundeservice, hvis du har et spørgsmål.

Bemærk: Mange 80-numre er skiftet til 70-numre. Se TDC skifter hovednumre

Kundeservice

Telefon og Internet 70 70 30 30
Butik 80 80 00 50
Mobil 70 70 30 30
YouSee 70 70 40 40
Erhverv 70 70 90 90
Regning 70 70 30 30