Få din faktura på e-mail

Ønsker du at tilmelde fremtidige fakturaer pr. e-mail eller ændre modtager, kan du udfylde felterne nedenfor.

E-mail til modtagelse af fakturaer

Starter fx med 6, 5, 3 eller 2

Har du en faktura, som skal betales, kan du bruge vores indbetalingsformular.

Find den her.

Du kan enten downloade dine fakturaer fra din Selvbetjening eller kontakte os for at få en kopi tilsendt.

Klik her for at læse mere.

Har du problemer med at modtage pdf-fakturaen, kan du måske finde svaret her:

  1. Uønsket e-mail: Mailen med fakturaen fra TDC Erhverv kan være havnet i din mappe med uønsket mail. Se i folderen, om mailen er havnet der.

  2. Korrekt mailadresse: Vi anbefaler, at I tilmelder en fælles firma-e-mailadresse (fx: bogholderi@xxx.dk). Så er I sikret, at alle altid kan tilgå jeres elektroniske fakturaer.

  3. Tilbageholdelse i et karantæneområde: Spamfiltre fungerer ved, at de tilbageholder mails, der identificeres som spam. Af og til bliver mails, der ikke er spam, også tilbageholdt – så det kan ske, at mailen med faktura fra os er havnet i karantæne. Det vil typisk være din it-afdeling, der bestyrer karantæneområdet. De vil kunne frigive specifikke mails, og sikre at samme type mails ikke tilbageholdes igen.

Har du en længere liste med kontonumre, hvor de alle skal have ændret e-mail adressen til modtagelse af fakturaer, kan du kontakte os for en større ændring.

Kontakt os her.

Skal du i stedet tilknytte et EAN nummer til fakturering på jeres kontonummer, kan du kontakte os for ændringen.

Kontakt os her.